user_mobilelogo

Roger Brendhagen

Han er født i 1968 i Oslo, men oppvokst i landlige omgivelser på Hedemarken. Med sine 300 reisedøgn i året, har han hele verden som sin arbeidsplass. Har hatt flere fotoutstillinger de siste årene - med motiver fra Antarktis i sør til Svalbard i nord.

Han har lang erfaring som naturfotograf med artikler og bilder i Vi Menn, Aftenposten, Dagbladet og A-magasinet, i tillegg til en rekke europeiske aviser og magasiner. Han har hatt flere fotoutstillinger de siste årene – med motiver fra Antarktis i sør til Svalbard i nord. Roger er Nikon Ambassadør og holder workshop og kurs innen makro- og naturfotografering.

Når Roger ikke er ute å reiser er han ofte å finne på Dovrefjell – som er hans andre hjem. Her holder han på med et bokprosjekt om moskusfe og fjellrev.

Der de fleste rygger unna – går han tett på og tar makrobilder av så vel giftslanger og kvelerslanger. Selv sier han at han får den samme gleden av å fotografere en Dompap på Snåsa – som å møte en Emu i Australia.

Roger sitter i juryen til flere store fotokonkurranser, men deltar også i noen selv der han har oppnådd gode resultater.

Du kan følge Rogers arbeide her:

www.brendhagen.com

www.facebook.com/photographerbrendhagen

Gavekort

Kjøp gavekort hos Elverum Kunstforening

Vi tar kort!

Kunst Kafé

lunchkafe

Følg oss på Facebook

Våre sponsorer

Tunet horisontal rgb

Medlemmer får 20% på innramming av bilder.